La Creation

Shoppingrunda avklarad...
Inköp:
- Ett par beiga chinos, Gina Tricot. 299 pix för ett par supersköna chinos med dragsko nedtill. Kommer bli grymt använda i sommar..och även ikväll tror jag, eftersom jag inte kan hålla mig :) Ska avnjutas varma sommarkvällar med vita sneakers alt. gladiatorsandaler, och en randig tröja - gärna i blått och vitt! Mumma!
- En brun stickad klänning från Gina. Likadan som min röda, och köpt endast för att den är så jäkla skön, fin och BILLIG! 99 kronor...länge leve mellandagsrean!
- Ett par söta grå knästrumpor, änligen slipper jag knövla ner overkneesen! Ynka 49 kr på Gina!
- En grå kofta med preppy emblem. Ja vad ska jag säga, 180 spänn på Gina, och det är väl så att man aldrig kan ha för många koftor? Och jag gillar preppy-looken, så det är bäst att handla medan den finns, för snart kommer väl 80-talet en gång till i butikerna...och då är mitt klädkonto inte så aktivt vill jag lova...
I övrigt en jävla skitdag, har haft ont i huvudet sen igår kväll, dags att ge sig nu eller vad? Imorn skola, sen ska jag fan i mig på gymmet och svettas ut vad det nu är för skit som bosatt sig i min kropp. Halleluja...
Till dess, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0