Jag är verkligen sämst :)

Kom hem från jobbet, astrött efter att ha varit en man kort hela dagen på jobbet, dvs. mer arbete för oss stackars närvarande. Fick mat av sötnosen, korv och stuvade mackisar - gott gott, och hamnade på rygg i soffan. Sen tjatade jag till mig att vi skulle se Gudfadern II, och här kommer det bästa - efter 15 min sov jag som en stock och vaknade lagom till eftertexterna. Jag börjar bli som Erica tror jag :)
Fast nu är jag utsövd till JVM inatt kl.01.30 iallafall - heja Småkronorna!!! Och chips, kolaremmar och cola är inhandlade, det kommer att bli grymt!

Dagens bästa är något som säkert varenda barnunge vetat sen snorgärsåldern, men som jag nu upptäckt: applicera moussen i håret med en BORSTE! Så pinsamt enkelt att jag skäms för alla år jag kletat med fingrarna och fått små partier som är moussefria och bara hänger. Mitt  hår är ju av det lite tunnare nordiska slaget, så man får ta till de knep man kan få för att det ska se stooort ut...


I övrigt längtar jag till den 28:e, ska bli stort, mycket stort! Nej nu ska jag heja på sötnosen som spelar bilspel...mitt innnehållsrika liv :) Och det är så skönt ibland! :)


Hej på er...


Kommentarer
Postat av: Erica

Det tar jag som en komplimang vännen :)

2009-01-06 @ 21:44:19
Postat av: Anonym

Det ska du göra, absolut ;)

2009-01-07 @ 17:27:51
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0