Fredagsfix

Nu har klockan slagit över och blivit fredag, vilket ju är trevligt och så... Har haft en mysig hemmakväll med Erica, Markus och Viggo - hemlagat kinakäk, pannacotta och film, very good very good.
Imorn ska jag vara på gymmet med Erica kl 10..och jag bara VET att jag kommer att banga...sen ska jag ner på stan med Emma och fixa bränna+klänning till Linus "lilla" sociala event på lördag, och såklart hinna gå på boa. Jag har inte riktigt vanan inne för fest märker jag, allt måste fixas, inget finns klart hemma. Är det ett tecken på ålder tro, att man inte har tio finfina utgångs-stassar hängande i garderoben? Förut köpte man ju såna kläder lite nu som då, för man visst ju att det fanns trettiotusen gånger på ett år man skulle ha dem...men nu. Nu köps det mest stickat, och det är ju inte mycket att skaka i om man säger så. Nej, festklänning ska det bli...får gå lös bland H-sands alla boutiquer... Och så en tripp till Solarieöarna på det så är vi good to go!
Känner mig även sjukt risig i kroppen, seg och trött och liksom uppsvälld. Det får bli en löst sittande klänning på lördag m.a.o. inget litet gjutet fodral icke... Skulle behöva gå en kur Nexium igen, men jag orkar liksom inte ta tag i det heller. Slö slöare Åsa! Eller så skulle det lösa sig om jag skar ner på mitt intag av frityrolja. Näääää...

God natt kära trogna läsarskara... Ni är inte störst, och gudarna ska veta att ni inte kommenterar mest - men det är likafullt kul att ni läser. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0