Alla är vi olika...

Ja alla är vi olika vi Homo Sapiens. Och alla attraheras vi av olika saker. Det är därför det är sån tur att jag och Johan har hittat varandra. Jag gillar ju uppenbarligen skägglurviga män som "vaxar pipan", och Johan gillar skräpätande tjejer med taskig hållning och skitigt hår. Vilken tur att vi två hittade varandra!!!



Nu har lugnet sänkt sig över Brännan, och vi ska gå och sussa nanna. har precis kollat in Mästarnas mästare...det går att få folk till vad som helst - Wild Kids för vuxna. Jag skulle givit upp "Svärdsduellen" efter i runda slängar åtta sekunder. Så långt är nämligen mitt "attention-span".

Goodie goodie night night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0