After Work...again

Kan tyckas att det är lite skenheligt av mig att gå på after work...since me no workie workie, men det smakar lika bra för det! Ett par goda öl och en snus till efterrätt toppade anrättningen - bra jobbat Royal.
Men nu är jag hemma igen och ska ta itu med tråk. Det vill säga tvätten som ska hängas, väskan som ska packas och disken som ska fixas innan jag lämnar Casa Del Brännan imorgon för färd mot sydligare breddgrader. Beverly Hills, här kommer jag! Har jag riktig tur bjuder mamma på fläsklägg...det vore ju helt underbart!
Men först ska jag jobba imorn (så egentligen var jag på Before-Work idag), 7-14 ca...lär gå som en dans det...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0