Veckans hype...

Denna vecka hypar jag preventivmedlet. Dess betydelse för mänskligheten skall icke underskattas. Inte nog med att det banat vägen för ett promiskuösare leverne, och hindrar jorden från att överbefolkas alldeles - dessutom har preventivmedlet med all säkerhet räddat oss från än värre fasor.

Tänk logiskt kära läsare, hur många idioter finns det i världen idag? Misslyckade skapelser som likt parasiter livnär sig på dig och mig och media. Ta då bort preventivmedlet ur denna ekvation, och gör en snabb kalkyl över hur många  idioter vi egentligen hade måst tampas med utan det underskattade preventivmedlet... Skrämmande, inte sant?

Folk som borde tänkt sig för innan de spolade ner P-pillren är de som stoltserar med dessa avkommor:
• Hitler
• Linda Rosing
• Mauro Scocco
• Peter Forsberg
• Lars Ohly
• Renee Zellwegger
• Carola..ja vad f*n heter hon i efternamn idag då? Sögard? Häggqvist? Fan vet...
• Min granne
• Samtliga deltagare i Lyxfällan

Egna förslag på människor som inte borde fått tillåtas titta ut ur mamma mottages tacksamt.
Men nu sätter jag punkt för veckans hype, som alltså blev:
Preventivmedlet
Ett fyrfaldigt leve, hurra hurra hurra hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0