Vak-natt

Åh så nära det är nu... bokrea bokrea bokrea!!! :)

Jag måste erkänna att jag hade mina dubier rörande huruvida det ver i natt eller imorgon natt det smällde, men det är alltså 00:00 natten måndag till tisdag, dvs. om 7 timmar! Först ska jag klara av ett möte, men sen ska det handlas.

Fynd jag letar är bl.a.

     

Bokus, från vilka bilderna kommer, har pocketarna för 36-39 kronor, så finns de inte på bokrean på stan så ska jag lägga in en beställning på nätet så fort jag kommer hem. I övrigt föredrar jag att gå på rean utan shoppinglista - det är mycket roligare att hitta spontana fynd :)

Nu kanske ni undrar varför jag inte bara går på biblioteket och lånar hem de här böckerna, och anledningen till det kan ju inte ni veta. Sanningen är att jag inte gillar bibliotek något vidare, tycker helt enkelt inte om att läsa böcker som andra kladdat på. Bacillskräck? You name it! Men böcker man lånar på bibblan är lite ofräscha tycker jag, då köper jag dem hellre själv så får man den där "nyboksdoften" också!

Nu har jag nog utmålat mig själv som en konstig jävel nog för idag... So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0