Total dystopi

Gjorde goda underbara, frasigt gyllengula potatisbullar till lunch, men tror ni vi hade lingonsylt hemma? Potatisbullar

utan sylt blir rätt torra jag kan informera om... Goda - men torra.

Idag ska jag göra en veckoplanering. Det är fullt med diverse telefonsamtal som ska ringas nu i dagarna, liksom lektioner, arbetstider, möten och annat tjoffs. Det är visserligen en hel del roliga saker också, men det känns ändå som om jag måste tvinga mig själv till struktur så att jag inte glömmer något... Ett CV ska skickas också, ja just ja...

Känner mig ganska groggy i skallen just nu, vet inte om det beror på sömnbrist. Vet dock att jag helst av allt skulle tillbringa dagen i morgonrock framför TV-shop. Bloggar mer sen, om jag inte har slocknat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0