Skilda världar

Minns ni serien? Det är storyn om mitt liv idag. Fick nämligen höra från Thailandsfolket, att de ätit middag på stranden, en stjärnklar kväll med tända ljus och sjuk värme. Och vad gör jag: har precis skrivit tenta i ett -20gradigt Sundsvall... Heja fröken R säger jag bara... :P

Men nu är one down, och det kändes bättre än jag vågat hoppas på, så kanske kanske kanske... Vore skönt att klara en, men man ska ju aldrig ta ut nåt i förskott. Å andra sidan är jag både fantastisk och född med en liter matjord i byxfickan och en guldsked i arsl*t så jag brukar ju kunna överraska positivt. Idag är en sån där dag då mitt självförtroende ligger över medel btw...

Blir ju av förståeliga skäl inga bilder, eftersom det här inte är min lilla snutte-dator, men ni får hålla ut med att jag är en kass bloggerska tills imorgon eftermiddag. Då ska jag ut och fika med Emma, men sedan ska det laddas upp bilder så ni tiger...

Dagens tanke går till kär vän med svårt dilemma. Min jourlinje är alltid öppen, men vad kan man göra, mer än att lyssna och ge sin syn på saken? Raringen har stora saker att bestämma om, puss till dig!

Avslutar med dagens visdomsord. Det viktigaste är inte att kämpa väl, det är att vara bättre än alla andra.


Todeloo.



Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas att du kommer klara båda två! =) Klart jag ser framemot vår dag på hörnögraillen! Självfallet :)

2009-02-19 @ 12:15:30
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej honey =) lycka till på tentorna, du är ju FANTASTIK så det går säkert bra!! snälla snälla, kan vi hänga nästa vecka?

2009-02-19 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0