Okristligt tidigt...

Men vad gör man? Bilskrället ska på Volvo till 07:00 och karlskrället åker på jobbet redan 05:30. Ekvationen är omöjlig utan en morgonpigg Fröken R (plus att det är min bil...) så det är bara att vackert gnugga John Blund ur ögonen...

Annars ska dagen innehålla sällsynta delikatesser så som: skola, disk, städning och den alltid lika populära tvätt av kläder... Kanske jag hinner klämma in en liten skurning av duschkabin också? Men första hade jag tänkt gå och träna, få se hur det blir. Jag är alltid så motiverad att gå på gymmet vid 21:30 på kvällen...men morgonen efter, när det är dags, har liksom den träningsglöden falnat något. Undrar just varför...?

Nej, nu ska jag ut i kylan, minus 10,3... Dagens stora grattis skickar vi till Mr Wallin, som blir ett kvarts sekel! Heja heja heja! :) Jag har från säkra källor fått höra att det högst upp på önskelistan har stått en Barbietårta, så varsågod! :)

(Bilden "lånad" från världens coolaste hemsida, se adressen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0