Matta matta matta!

Nu ringde Inreda & Sånt, och våran matta är hemma! Första steget mot renovering av vardagsrum är taget, tjohoo :) Nu ska vi "bara" ut med bokhyllorna, in med skänk, in med divan (så fort den kommer) och lite annat pyssel så som att göra plats för mina 200 kubik böcker i matkällaren... Men som sagt, step one in progress ;)

Nu har jag ätit och druckit frukost och ska kura ihop mig med skolböckerna. Känner själv att det inte går så bra med studierna just nu som det hade kunnat göra, men det var som jag sa till Johan igår: Visst kan jag läsa in hur mycket som helst på hur kort tid som helst, och det har jag valt att göra, men jag tar hellre en omtenta än att isolera mig från vänner och familj under tiden. Och det står jag för. Jag tycker själv att jag är så jäkla skitduktig som håller på med allt jag gör samtidigt, men jag måste ju få må bra under tiden också. Vad gagnar det mig att springa runt och jobba/tjäna pengar/visa mig på styva linan om jag inte har något socialt liv?! Så, dagens motto är "hellre en missad tenta än en missad ungdom"...

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0