Lyckliga Ejkej

Hon fick nämligen vara med då your's truly gjorde något som inträffar bra precis en gång om året, alltså en alldeles unik upplevelse!
Vad är det nu tänker ni, vad är det  för något alldeles speciellt som Åsa gör en gång per år?! Svaret är köpa smink. Jag är så bedrövligt ointresserad av allt man kan kladda i ansiktet så det är rent skamligt. Ibland gör jag några tappra försök att slänga med lite mineralsmink eller något liknande när jag ändå ska in och köpa en ny pincett eller en make-upsvamp, men det brukar landa på botten av necessären till förmån för de gamla väl beprövade favoriterna. Och idag var de gamla godingarna slut.
Då gör jag som så, tråkig som jag är, att jag tar med mig de gamla tomflaskorna, och sen köper jag exakt samma saker: mascara från Loreal, täckstift från Isadora - klart slut (kindfärgen var inte slut...) 250 spänn...klart och betalt. Nu är man snygg ett år till... ;)
Mat nu, smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0