Käre Gud

Nu ska jag försöka göra det här till mitt sista egativa inlägg idag, annars måste jag snart skapa kategorin I diss...
I alla fall så ska två av Sveriges mest bedrövliga människor ge sig ut on the road tillsammans. Och ja, jag inser att jag glömde dessa på listan nedan - den över folk som borde stannat i livmodern, och för det är jag ledsen. Det är bara så att man lätt glömmer det självklara.

Min högsta önskan just nu är hur som haver att blixten ska slå ner under Christer Sjögrens och Pernilla Wahlgrens konsert. Alternativt att mullorna blir förargade och anthraxar hela skiten... Bedrövligt.

Jag är en smula ironisk, men inte mycket.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0