I hype-premiär

Ja kära läsare, i natt lovade jag er en ny kategori, och jag tycker att fredagen den 13.e känns som en bra dag att lansera en nyhet på...

Idag hypar jag:
Presenter!

Alla älskar väl presenter (vissa endabarn mer än andra har jag hört...), och finns det egentligen något som är roligare än att få slita papperet av en pressy? Ska isåfall vara att se någon annan öppna en present som man givit bort, och som man redan på förhand vet kommer att bli en hit. Jag och min blonde Gud är i alla fall helt grymma på det här med presenter, även om det kan bli idétorka nångång ibland. Det brukar jag dock lösa lite snyggt med ett par Björn Borg-kalsonger, men det känns som om Johan nu har börjat genomskåda mig. När han får paket skakar han dem nämligen först och säger "åååh, kalsonger!" Hmmm...
Men idag blev även min present en hit, och därför hypar jag idag presenter - att få såväl som att ge!


Mitt snygga hjärta!


Johan blev tvungen att ta på sig ett par gröna byxor...troligtvis för att komma i stämning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0