How the fuck did this happen?

Nyss uppe hos Ellen och Matte, såg ett TV-program om riktigt tjocka människor, och sen kläckte någon idén att utmana mig att sträckäta 10 cheese från McD. Då lät det som en bra idé, men nu känns det mer som om jag skulle fucka upp min redan krassliga mage beyond salvation :) Johan tog det som en man och började ge mig tips på lämplig uppladdningskost, men jag vette väl fan om jag har lust att springa runt med magkatarr och kramper i typ en månad efteråt. Men det är klart, cheese är gott och en utmaning är en utmaning. Tror dagsformen får avgöra det där, kan ju hända att jag vaknar på söndag och är mer sugen på cheese än jag någonsin varit i hela mitt liv. Då är jag lätt på...

Nu ska jag ringa Kuckliss, sen blir det sängen. Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0