House of Candy

Jadå, där har vi varit i afton, och alla föreställningar om en godisfri lördag flög sin kos :) Givetvis ligger House of Candy beläget på Hälletorpsvägen, och där huserar mr and mrs Candy, a.k.a Matte och Ellen. En myskväll med konstig film och smaskigt tilltugg, tack för det sötnosar!

Nu har jag surfat järnet på kattuppfödare. Är så sugen på en liten krabat, en nysfri misse, men jag vågar inte riktigt ta steget. Jag funderar mig galen istället, men fegar än sålänge lite. Johan bli tokig och tycker att det är väl för jesse namn bara att vi tar och skaffar en, men jag är sysselsatt med praktiska frågor så som "tänk om han/hon inte går ihop med Philip och Sigrid", "tänk om vi glömmer fönstret öppet och den trillar ut från tredje våningen" osv. osv. in absurdum... men kanske kanske, jag behöver lite tid på mig, men tanken har slagit rot ordentligt...

Nej nu ska vi nog sova lite, Johan fick fortsätta paxa The Dirt, så jag är utan läsning. Eller utan läsning kanske man inte kan vara när man läser 200% på universitet, men utan bra läsning iallafall... Imorn ska det rensas förråd - jippie! Villiga medhjälpare kan höra av sig... ;) Gonatt!


Nya shoppingfynd: mössan, väskan och den terrierfärgade poloslipen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0