Hejdå kompisar...

Gatan i satan... vad avundsjuk jag är nu, på mina kära vänner som åker till Thailand. De kommer hem bruna och helt söndershoppade, medan jag (om allt går vägen) blir 15 hp rikare :) Trevlig resa raringar!

Nu är det Finanisiering som gäller för fröken R. Har skuffat undan mikro-boken, eftersom det är så träligt att jag får damp i skallen av det. Måste hitta lite gamla tentor att nörda ner mig i, men tills dess alltså finansiering. Sen blir det nog lite bakande, dammtorkande och kanske en runda på gymmet, få se hur pigg jag är. Hoppas kunna läsa 5 kapitel idag, tänker nog inte ge mig med mindre än så!

Hoppas ni har en bra dag, njut av solskenet ni som kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0