Fynd!

Nu har vi avklarat bokrean på nolltid. Var lite sämre med utbudet än vanligt, eller så är det bara så att jag börjar ha de flesta böcker... :) Några fynd hittade vi i alla fall, även om jag har lärt av misstagen och inte förköper mig första natten. Jag brukar "normalt" slänga in en förhandsbeställning på 800 pix, sen ytterligare 600 på själva reanatten, följt av "små-köp" för ungefär 500 dagarna efter reastarten. I år har jag begränsat mig - ingen förhandsbeställning, och än så länge bara 400 kr + 240 från Bokus (Nesbös böcker). Så ja, jag har lite kvar innan jag når min vanliga standard :)

Årets första reafynd:


Ska äntligen bekanta mig med mme Ramotswe jag också, plus Peter James, vars Levande begravd låter riktigt intressant!



Lee Child är Johans favorit för närvarande, sån där hårdkokt mansaction. Jag satsar på Jeffrey Deaver, alltid ett säkert kort för lättsmält underhållning.

Nu ska jag läsa mig till sömns, sötnosen sover redan han. Jag har faktiskt världens bästa karl, som följer med mig på såna här tokerier fast han ska upp 04:45! He's a darling, my darling.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0