Fuskisar...

Jag och Johan är troligtvis världens minst tålmodiga människor (mest jag...) Inte kunde vi hålla oss tills imorgon innan vi öppnade våra små Alla-hjärtans-dagspresenter, och i år hade vi överträffat oss själva! Jag fick Kallings egengjorda hjärta i hamrat silver, som jag har varit sugen på ändå sedan jag såg den variant som AK fick i morgongåva. Helt underbart fint, så nu kommer jag att få nackspärr eftersom jag går och tittar på det hela tiden!! Sötnosen blev även han väldigt glad över sin present...2 DVD-boxar med all jakt man kan tänka sig. Vi har sett en skiva av 6 nu, och jag känner mig som expert på bl.a. jakt med trädskällande finnspets,och kaninjakt med iller :) Men vad gör man inte för att ens hjärta ska bli glad??

Imorgon bitti tar vi skotern över sundet, ut på Lungön där det ska bli ett skoteråkande, grillande, bastande, ätande och mysande ända tills på söndag kväll! Ska bli suveränt, hoppas vädret blir lika vackert som idag!! Och jag ska få min korv, grillad över öppen eld, soti och halvbränd med en massa Slotts senap på. Det toppar vilken lyxmiddag som helst efter en dag utomhus!

Nej, nu ska jag se på mera mårdjakt ;)
Ha en bra Alla Hjärtans Dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0