Dags för nytt...

När jag började på MIUN (eller Mittuniversitetet som det heter på korrekt svenska..) gjorde vi diverse dumheter i samband med an event called "nollning". Till dessa dumheter får räknas offentligt förtärande av promille, offentlig utklädnad, och det mesta som faller under kategorin dumma-offentliga-saker. EN bra sak lärde vi oss dock,och det var en snapsvisa/kampsång som handlade om att det inte var lätt att vara ödmjuk när man är felfri. Nu är jag dock en god människa, som in i det längsta har försökt krydda min blogg med diverse triviala ödmjukheter...men jag känner att det är dags att en gång för alla låta masken falla. Nu lanserar KateWellings en ny kategori inlägg, kallade helt enkelt för "I hype" (vilket för er okunniga satar betyder ungefär jag hyllar... och uttalas aj hajp.)

I hype kommer att innehålla blandad konfekt, allt med fröken R:s omisskännliga kavlitetsstämpel på, och - om tid finnes - även korta bakgrundsfakta av den typen som vilken lat jävel som helst kan googla fram på två röda... Så, I hype alltså...snart i en dator nära dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0