Dagens Ego-boost

Känner att det är en sån dag då jag måste lista bra saker jag gjort för att orka med mitt kluvna liv. Ok, jag har inget 8-17-jobb, så jag köper att jag har det bra, med sovmorgon och egendisponerad tid. Ni behöver inte påpeka det, för det är jag fullt medveten om ändå. Dock har jag dubbla kurser, ett deltidsjobb och en brf att ta hand om, plus att jag ska sköta mina 50% av hushållet. Och skolan går ju inte på slentrian eftersom det hala tiden handlar om att tänja på hjärnan och stoppa in lite till. Så jag är konstant kluven mellan en massa saker som hela jäkla tiden har prio ett... Men, det här är tre duktiga saker jag gjort idag:

♥ Torkat golven hemma (mycket duktigt gjort Fröken R!)
♥ Fixat klart protokollen + fakturorna för Brf (en sån där sak som bara måste göras)
♥ Hämtat ut ett paket med för lite porto på Posten OCH skrivit ett argt mail till företaget som skickat det. (Mycket professionellt hanterat må jag säga..)

Good girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0