Sommarfeeling

Tyckte Härnösandsborna behövde muntras upp i snöstormen. Så jag slog upp balkongdörren på vid gavel, tjuvröker lite och spelar Lust for life så det hörs upp på Vårtan. Inte det jag normalt gör en vinterdag, men vem har sagt att man ska vara så normal jämt? Efterrätten först liksom...



OK, det kanske inte hördes till Vårtan. Men i alla fall till Ok-macken. Och förhoppningsvis även till surkärringen i grannhuset.

Nu ska jag byta låt, jag känner för att fixa håret till Kjell Höglund idag. Fan vet varför. Hur som haver laggar mitt Spotify så det blir en hackig version, lite som när man hade slarvat med förvaringen av sina CD-skivor. Ikväll ska det drickas något gott i Sundsvall och imorgon jobbas det. Tillvaron hade dock varit trevligare utan Beskattningsrätt 15hp.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha tack Åsa! Självklart får Jocke ta toaletten, jag & mina kompisar kräks bara där.. Jocke får städa den ;) Hur går det på det nya jobbet förresten? PÖSS

2009-12-17 @ 15:49:03
URL: http://fairyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0