So how does it feel?

To be one of the beautiful people?

Right now kinda fuckin' awesome. Med bara några gamla trasor från garderoben och ett par hekto hårspray har det nu skapats en skönhet som inte finns att köpa på flaska. Oh ja. Även dunkar det lite Maiden på stereon (thank you Sonisphere-festival) och snart blir det färd till kamrater för firande. God damn vilken bra dag det här blev! Plus att jag har städat garderoben - därav den återvunna nyårsdressen som helt och hållet består av kläder jag glömt att jag hade. Så jag känner mig ny och fräsch. Och ni av han-kön som läser den här bloggen - jag bjuder er på ett "vad var det jag sa". Gott nytt år på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0