Slugger

Bless this mess blir dagens slagord. Jag orkar nämligen inte städa. Inte alls. Ikväll ska jag även äta singelmiddag eftersom min sammanboende är på arbetsrelaterat möte. Tro vad jag ska micra i ordning nu då...

Har öven galet svårt att ta mig upp på morgnarna. Undrar varför kroppen fungerar så? Hjärnan känner liksom av att jag är ledig och skickar impulser till örat att blockera väckningen? Kan det vara så.

I övrigt är det en skittid att kliva upp...halv åtta. Det ger mig inget att kliva upp då. Antingen kring kl 6 så man känner att man får ut något av dagen, annars kan man lika gärna sova till 10?!

Den rätta bloggentusiasmen vill inte riktigt komma smygande. Jag kanske hittar den under någon hög med skolböcker senare?

Laters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0