Public enemy

Har sett gangsterfilm med mr Depp som inte alls är det snyggaste man kan se på TV. Det är faktiskt rent ofattbart hur så många flickor kan bli så till sig i pantalongerna av honom medelst kajalpenna i piratshorts. Dagens konklusion är dock att hatt är snyggt. Väst under kavaj är snyggt. Fickur i kedja är snyggt. Och tillsammans blir det lika skoj som något Toffifee-aktigt.

Imorgon laddar vi för bio, den där Stieg Larssons senaste. Läste precis om boken och lär väl mao bli gruvligt besviken. Men det är ju å andra sidan den tänkande människans ständiga lott i detta samhälle?

Innan jag fullkomligen drunknar i sarkasm här så ska jag passa på att tala om att jag även upptäckt en ny hobby att syssla med här på kammaren. Det är hemmagjord manikyr som har stått på programmet idag, så nu blöder 8 av 10 nagelband och plåstren är slut. Blev jag vackrare? Är det ens möjligt? Kanske. Det får ligga i betraktarens ögon. Det blev dock inget solat idag. En magnecyl ser fortfarande ut som en leverfläck när jag lägger den på magen. Hoppla...

Har även haft ganska många besökare idag, och jag undrar om det var för att jag tidigare dristade mig till att skriva avsugning här på katewellings? Finns det verkligen så många perversa idioter som googlar könsord? Och är det i så fall den läsekretsen jag önskar mig? Ja varför inte? Därför funderar jag på att avsluta varje inlägg med några frejdliga könsord? Allt för att den breda massan ska beredas tillträde hit. Men tänker jag ett steg längre så låter jag ändå bli. Det är tydligen väldigt lätt att få sitt huvud photoshopat på en ukrainsk prostituerad och utlagd på diverse sidor nu för tiden. Så är du av den skolan, tack för titten men tack och hej.

Nu ska jag ta mig lite choklad innan det är dags att sova. Kanske skriver jag här imorgon också.


Kommentarer
Postat av: Snusken!

Hej! Jag googlade på ukrainsk prostituerad och hittade den här trevliga bloggen! Ska vi umgås? Hur mycket tar du för en Schwiidisch?

2009-12-06 @ 19:18:38
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: Åsa

AK jag ser på IP-numret att det är du... ska du sexstalka mig får du låna någons internetuppkoppling... ;)

2009-12-07 @ 00:00:21
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0