Ny look nytt liv?

Igår hade jag så min kära vän Erica här, och drivna av ett slags gudomlig inspiration gick vi loss på blekmedlet. Det var hår som skulle slingas, men dessvärre råkade jag nog stryka ut ett tunt lager även över mina kinder. Jag vaknade nämligen imorse och insåg att jag såg lätt rysk ut. Således, idag ska det solas solarium. Jag har sagt det i över två veckor nu, men idag ska det äntligen bli av...

Jag är egentligen inget stort fan av brunbänken. Det luktar illa, man blir svettig och det är framförallt rent mördande tråkigt. Låter mycket gör det också, plus att ögonskydden skaver litegrann. Men ibland måste man bara, för någon brun-utan-sol-tjej har jag faktiskt inte blivit. Ännu, kanske bör tilläggas...

Ikväll är det så galej som står på menyn. Undertecknad ska inta Våningen i Sundsvall för lite mat, dryck och underhållning. Natten ska spenderas i Sundsvall eftersom det ska jobbas för brödfödan imorgon. Sedan är det helg och vi går in på slutspurten mot årets kanske bästa dag?!

De av er som inte köpt julklapp åt mig ännu (troligtvis ingen, men man vet ju aldrig) - här kommer några sista-minuten-klappar som skulle göra mig glad:

- en get (alltid på listan, aldrig i säcken)
- ett nytt ställ att ikläda sig vid slalomåkning (gärna i nyanserna brunt/vitt/turkos)
- böcker, böcker och mera böcker (gärna innehållande mord och död)

Ut och handla nu. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Såg en jacka på H&M som nog skulle matcha dina kriterier, tror dock att största storleken var 86. Har du gått ner i vikt?

2009-12-17 @ 20:26:51
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag kan göra min vän...jag kan göra ;) Det beror lite på exakt HUR snygg den var :)

2009-12-20 @ 11:00:38
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Helena

Du glömde en viktig grej med solarier min vän.. de är livsfarliga och man åldras rejält :) så.. det där var väl upplyftande?

2010-01-04 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0