Nu är det jul igen?

Hinner inte blogga så mycket. Mitt i livet som det heter. Alternativet är att skaffa en Iphone och blogga i farten. Men eftersom jag är en teknisk idiot så låter jag bli.

Igår skruvade vi kök hos vänner, sen var det julmiddag och julklappslekar och Gud vet allt... Jag kom hem ett stycke termos rikare, och Johan lyckades bärga en Wunderbaum och hjortronsylt (efter att Linus förbarmat sig över honom). Kul var det i alla fall, och det är riktigt roligt att traditionen bara växer. Första året jag var med på det här var vi 6 pers, i år var vi 13. Så det blir svårare och svårare att roffa åt sig de riktigt bra grejerna i lekarna!

Idag blir det fika med Frida på stan. Hade en vision om att jag skulle hinna upp till Ellen och skruva lite skåp på morgonkvisten, men eftersom jag vaknade för en kvart sedan så får jag vackert sitta hemma och skämmas... Så kan det gå när man inte ställer klockan utan litar på sin egen förmåga att kliva ur sängen. Men å andra sidan så har jag ju världens skönaste säng nu för tiden, så jag tänker unna mig varje minut i den!

Det blev ju ett ganska positivt inlägg det här. Jag ber om ursäkt, och lovar att bättra mig omgående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0