Kindergarten

Ikväll har vi suttit barnvakt åt Viggo, som nu är stora grabben och babblar på som en tant på kafferep. Roligast var han när vi satt och tittade på TV och jag lite snyggt försökte smyga upp min bok för att läsa ett par sidor. Sluta läsa nu! sa sötnosungen och slog igen min bok, och vem kan motstå ett guldlockigt charmtroll med röst som en mistlur?? Inte jag i alla fall! Fördelen med att sitta barnvakt är att man inte behöver uppfostra - han får köra med mig så mycket han vill, jag låter honom bestämma så håller han sig glad och go! Funderade på om jag var lika duktig att prata och göra saker i 2-års-åldern. Måste fråga mamma och pappa för jag kommer faktiskt inte ihåg!

Nu ser jag på Fringe. Eller på Fringe...egentligen tittar jag på Joshua Jackson. Han är ju för snygg den karln alltså. Där skulle jag nog inte banga. Inte alls.

Snart krypa ner i sängen. Först lite mer Harry Hole. Good shite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0