Kate Wellings according to...

Beskriv dig själv med låttitlar från ditt favoritband.

Blir svårt för mig, men Björn Afzelius kommer nära...

Är du kvinna eller man? – Livets skatt
Beskriv dig själv – Vi lever ännu
Vad tycker du om dig själv? – Så vill jag bli
Beskriv var du bor för tillfället – Dockhemmet/Sundsvall by night
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? – Amerika
Favoritfärdmedel – På stormiga vatten
Din bästa vän är – Arvidsson på svetsen
Din favoritfärg är – D.S.B. Blues
Hur är vädret? – Vinterbruden
Favorittid på dagen – Minnenas kväll
Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta? - Tvivlaren
Vad är livet för dig? – Älska mig nu
Det bästa rådet du kan ge? - Vem kan man lita på?
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? – Messias
Favoritmat – Flickan och kråkan
Dagens tanke – Tankar i Ligurien
Hur skulle du vilja dö? – Ensam i gryningen
Din själs nuvarande tillstånd – Ingenting förändras av sig själv
Felen du kan leva med – Ångest
Ditt motto – Skyll inte på mig


Roligare än man kunnat ana. Give it a try.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0