Kate Anka?

Har suttit och youtubat (tillägg ordlistan?) Best of Anna Anka. Försökte hitta en enda sak som vi har gemensamt och skulle kunna prata om utifall vi blev bordsgrannar på något fräsigt kalas. Avsugningar, träning, brosk och städning kan vi ju bara glömma, där har vi inga gemensamma intressen. Men något måste det ju finnas? Jag är inte heller något stort fan av smörmusik, och är inte överdrivet intresserad av trädgårdsdesign eller barnuppfostran. Men så slog det mig. Vi skulle ju kunna prata lite smått om det där att säga vad man tycker, och att inte krusa folk i onödan. Så så fick det bli. Känns skönt att veta vad jag ska ha för öppningsreplik om jag springer på Ankan. Dagens jobb är utfört.

Oj. Jag skrev avsugning på min blogg. Nu hittar nog många hit som söker på just det ordet via google. Spännande. Hej och välkomna!

Kommentarer
Postat av: Pervot

Hej Åsa. Du verkar ju vara en spännande figur. Jag googlade på avsugning och hittade då din blogg. Ser fram emot fler spännande inläggning om avsugning och Långt ner i halsen 5. Fler bikinibilder emottages också med glädje!

2009-12-04 @ 16:10:54
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: Åsa

You are fuckin' sick bitch! ;)

2009-12-04 @ 17:49:39
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0