Imorgon ska jag...

Imorgon, som blir idag om fem minuter, har jag en massa saker som ska göras. Men uteslutande bra saker. Har nämligen bestämt mig för att släppa all prestation ett tag och bara göra saker som känns bra och roliga. Det har lett till att min morgondag kommer att se ut ungefär såhär:

Ingen väckarklocka...tänker sova tills jag vaknar.

Köpa ny bok och läsa den.

Ta hand om kroppen lite - lång dusch, lyxig bodylotion, varm morgonrock

Efterlängtade potatisbullar till lunch

Dammsuga (ja faktiskt!)

Favoritmiddag

TV-mys


Och imorn tänker jag inte ha ett dugg dåligt samvete över att jag gör precis det jag vill och inte ett dugg mer! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0