Fredag den elfte

Jag brukar normalt sett ha ganska bra koll på saker och ting. Och ed saker menar jag arbetstider, deadlines av olika slag, födelsedagar och liknande. Men den här hösten har ingenting fungerat som det ska. Jag hade ju exempelvis tenta på lördag. Lördag den elfte. Synd bara att jag tidigare idag kom på att lördag är den tolfte. Jag har alltså tenta imorgon för dig som är lite trög. Och jag fick alltså lätt panikstress och hatade världen.

Så klockan åtta imorgon är den tentatime. På lördag kommer våran säng. På söndag är det julmarknad. Så - nu blev det lite ordning på torpet igen. Nu ska det stresspluggas det sista samtidigt som det tittas på Fringe och dreglas lite lagom. Sambon skulle bara veta vad som händer när han har lagt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0