Förresten...

Medan jag kommer ihåg det så fick jag en fundering idag. Att jag nog har en gammal tant själ och en femårings humör förpackat i ett tjugofemårigt fodral. Snacka om Gott och Blandat?!

Och apropå Gott och Blandat så stör sig tanten (eller barnet) i mitt inre sig som fän på att man aldrig får tillräckligt många bitar sötlakrits och att den lakritspåse man kan köpa där bitarna ser likadana ut inte alls smakar likadant utan bara mjöligt och äckligt. Vill nån köpa 200 påsar G&B åt mig och plocka ut de goaste bitarna så vore det en fin julklapp?!

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Eller så kan man åka Finlandsfärjan och köpa en stor ask med bara goda lakrisar. Fast av nån anledning är dom inte lika goda då som när man måste sålla ut dom från de äckliga gula.

2009-12-04 @ 16:13:53
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0