Det blir ju ingen sport

Kan man allt och har sovit mer än fyra timmar dagen innan tenta, då blir det ju ingen sport av det hela. Bättre att tjuvröka och plugga lite lagom och helst inte få mer än tre timmars sömn. Det där med lite sömn upptäckte jag var ett vinnande koncept när jag skrev högskoleprovet. Förhoppningsvis fungerar det imorgon också.

Tjuvrökandet ja. Och tjuvsnusandet som jag har sysslat med ganska flitigt under tentapluggandet. Om det fanns någon logik i kaoset så borde väl nikotinplåster och tuggummi vara betydligt billigare än cigaretter. Nejdå. Satans stat. Statans skatt. Satans socialdemokratiska plåstersamhälle. Det är sossejävlarnas fel att jag snusar. Hade det kostat 40 spänn för en dosa tvivlar jag på att jag hade fastnat i träsket.

Sov så jävla gott på era små pluggfria öron. Jag ska flina åt er till veckan när jag har sovmorgon och ingen tenta. Skrattar bäst...you know?


Night night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0