CSI:NY

Blev ingen säng, utan CSI:NY på Kanal 5... Imorgon ska jag plugga och kanske sola lite. Bäst jag skriver ut det i bloggen så ingen tror att jag försöker mörka... (Mörka - ha ha ha...) Men troligtvis lär jag vara för lat för att släpa mig ner på stan så det blir nog blåblek look ett tag till, vilket ju inte är det sämsta!

Nu har de precis avslöjat att det var den psykopatiske ex-mannen som dödade sin föredetta frus nya älskare. Otippat. Nu Criminal Minds på TVn men jag funderar starkt på att faktiskt gå och sova. Ansiktet är tvättat och tänderna bostade, så vad är det egentligen som hindrar mig? Att det ligger någon och snarkar därinne redan kanske. Och att soffan är så jäkla skön. Det blir nog kanske Criminal Minds också...bara lite till. Jag är en svag människa...

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Criminal Minds I like!

2009-12-04 @ 12:03:59
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0