BP


På den mer seriösa nivån ägnar jag mig just nu åt självkärlek, dock inte av den äckliga sorten (ni vet den som enligt Pingstvännerna ger håriga handflator). Jag lyssnar på musik, MIN musik vilket innebär en orgie i nittiotalspop. All min kärlek går just nu till denne man och hans glada kamrater. En hint är att han nog tänker starta ett band, och att vissa dagar är som gjorde för rökning. Dessutom lever han för att tjäna...OCH han blev i slutet på nittiotalet framröstad till Sveriges sexigaste man i tidningen Frida.



Svensk fin(ful)kultur när den är som bäst. Panik-iller som man säger.
Jonas "Tommy" Inde stod nog i publiken? (Och nej, det är inte Braun och dom menar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0