Rutiner

Rutinmänniskor är vi allihopa, allihopa allihopa... Och jag mest av alla. Varje dag ser likadan ut nu när jag kommer hem från jobbet. Så fort jag kliver innanför dörren vidtar en process i fem steg:

1. Kasta in äckliga jobbarkläder i därav avsett skåp.
2. Hälla upp och tokhalsa ett stort glas fruktsoppa/blåbärssoppa/smoothie.
3. Hämta topz - jag topzar mina öron minst en gång om dagen, gärna fler...
4. Kasta omkull mig på soffan med en bok/tidning/datorn (här befinner vi oss nu)
5. Slutligen släpa mig in i duschen där jag brukar bli kvar en stund...

Jag älskar min Johan väldigt mycket, men jag blir lätt irriterad när han är hemma före mig. Min trevliga rutin blir störd då. Stackaren...

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Mhm....tror du glömde smörja händerna och under ögonen med hemorrojdsalva. Fniss!

2009-08-12 @ 20:03:26
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0