Plain jealousy

Nu är min sambo svartsjuk. På att jag kraftigt propagerar för min totala rätt att ta för mig om mitt frikort kommer till stan. Surt sa räven, men jag är ledsen gubben, om Joshua kommer hit så får du kliva undan. Sorry.

Annars inte mycket, thaien var smaskens och jag har rivit ur bilden på "mitt hår". Så en klippning, en slingning och ett SILVERSCHAMPOO för att dämpa sommarens pissgula nyans. Fint att man inte har problem med att spendera pengar i alla fall...

Before...


Hopefully after...


Imorn = lång jävla dag på jobbet... Skapligt lite motiverad. Men det behövs ju alltid pengar. Fast skönt att det snart är över och man kan börja fokusera lite mer på framtiden!

Höstens projekt är (nästan) färdiga. Kan nog bli spännande slutet av 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0