"Jag vill hälsa till mina kompisar på Grillen"

Idag hade vi lite tråkigt på jobbet, det var mycket att göra och vi kände oss sura och trötta. Vips smsade vi in till Radio Guld och önskade varsin låt. Lill-Sanna och Carro passade även på att hälsa till mig...det gjorde inte jag.

Dock önskade jag Thrasher vilket den lille mannen i etern inte hade, så det fick bli Rockin' in the free world istället. Gick nästan lika bra. Vi skrattade oss i alla fall harmynta, vilket lyfte hela den miserabla eftermiddagen. Så kul har vi på Grillen...

Nu är jag ensam hemma *woohoo* Det innebär me-time, med mat värmd i micron, med läsk och choklad och en god bok. Mysigt värre! På vissa plan saknar jag mitt singelliv. Det var en riktig tokhöjdare att vara ung och kåt och allmänt körd i huvudet... Sena nätter och sena morgnar. Det är inte riktigt lika roligt att vara vuxen. Men fan så mycket skönare.

Nu blir det micromat och en god bok. Pratade precis med min fader i telen och han fortsätter att vara min obestridde idol. Jag vill bli som pappa när jag blir stor!

Kommentarer
Postat av: Ejkej

haha gjorde vi med när jag jobbade på Ikeas Bistro, då det fortfarande var lill-IKEA med Bistro...framförallt om man stod i disken en hel dag...

2009-08-12 @ 20:04:46
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0