Zum Geburtstag viel Glück!

Nu är födelsedagen firad i Sälen med pompa och ståt (dvs. god middag, sång, presenter och tårta) Av mina kära vänner i stugan fick jag ett par nickade mjukisar...såna som bara de riktigt coola kidsen får ha. Så from now on kan ni kalla mig Esa, och bara Esa ;)

Sötnosen hade verkligen lyxat till det, han vet hur trött och seg jag har varit, och hur mycket jag har att göra...så då fick jag en Spa-vistelse att njuta av, och det ska bli så gudomligt skönt. Sen var inte kamera-caset och det e n o r m a minneskortet helt fel heller :) Från mor och far ramlade det in ett sprillans golfset, så nu blir jag giftig på banan. King Cobra=giftig=ha ha ha...

Det jag vill ha sagt med det är att jag tycker att ni alla är helt och fullt underbara. Jag har faktiskt haft en sjujävla tur som fått en helt underbar familj som ställer upp i alla väder, en sambo som är min drömman personifierad och en hel hög med vänner som är grymma som satan och gillar mig för den pensio-bitch jag nu en gång för alla är ;)

Just nu sitter jag på ballis, tog en ledig dag och sket högaktningsfullt i Dicks PM... Lite dåligt, men jag tycker samtidigt att jag förtjänar att vara lite oansvarig för en gångs skull. Det här är min vecka, MIN vecka, och den tänker jag spendera med att göra sånt jag gillar. När solen försvunnit ska jag skutta in och börja fixa lite med maten tills imorn, skippar den klassiska smörgåstårtan och kör på lättare buffétilltugg istället, plus min hemmagjorda grädd- och frukttårta såklart! Ska även gnugga geniknölarna och hitta på nåt som min älskade älskade sambo kan äta, han höll på att bryta ihop i telefonen nyss att han inte kan käka min goda tårta. Ska bli så skönt när han kan äta som en normal människa igen!

Nej, nu ska jag mumsa i mig min strachiatella sandwich och bara må gott. Och kom ihåg:

JAG SKICKAR INTE UT NÅGRA INBJUDNINGAR TILL ATT KOMMA HIT IMORN, DVS. JAG RINGER INTE ELLER SKICKAR MESS. MEN TILLHÖR DU MIN OCH JOHANS VÄNKRETS OCH VILL KOMMA HIT OCH ÄTA TÅRTA MED OSS ÄR DU VÄLDIGT VÄLKOMMEN :)
(Vill du inte/kan du inte så är vi inte kompisar längre., och du kan dra för fan i våld...)

Bye bye bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0