What a day!

Oh my God säger jag bara, vilken alldeles alldeles underbar dag att vara student på!! Solen skiner och fåglarna kvittrar, och jag sitter i morgonrock och bara myser med balkongdörren öppen. Snart blir det rally ner till Sundsvall - vågar ta volvon när vägen är torr... Blir plugg på bibblo med Rutberg och sen kanske man får med henne en sväng på stan för att äta årets första uteserveringsglass? Jag är sugen på en flottig mjukglass med polkagrissmak, hoppas Navet fortfarande kör på de små godingarna!

La-la-later! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jaadu de var mycket av ALLT!!! fanns ingen varm mat alls, men super sanna kirrade all varm mat + tre matlådor innan nio =) Jag kan ja!! =)

2009-04-14 @ 14:56:58
URL: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0