Tung back

Då har jag en sekund över då, och givetvis ägnar jag den åt bloggen så att ni ska få något trevligt att läsa.

Morgonen inleddes med Härnögrillen, där jag och fröken Frölander gick lös bland grytor och kastruller för att skapa delikatesser av sällan skådat slag. När vi var färdiga för dagen hade jag efter mycket om och men lyckats övertala kära fröken Frölander att  det hon mest av allt ville med livet var att följa med till Landgrenshallen och se Johan agera tung back i Coop-laget. Sagt och gjort, efter varsin snabb 30-min fixning drog vi till Landgren, där det bjöds på en kavalkad av bara och håriga mansben. Fröken F stirrade så ögonen höll på att ploppa ut, fick hålla fast henne för att undvika skandal!

  

Det glada (?) supportarna hade dock inga ramsor...

 

Så nu ska vi käka lite middag, blir nog en lugn hemmakväll på tu man hand. Har ju knappt setts sen i måndags, igårkväll somnade vi ju så fort vi kom hem... Imorn fyller Märyl 25 bast, så det blir nog en lätt frukost imorn (har hört rykten om att hennes mor fått slava hela dagen i köket) :)

Ha en trevlig kväll alles!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Knäppte du verkligen kort på Johan där... Ärligt...?

2009-04-04 @ 16:31:55
URL: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0