Söndagsbrunch på hemmaplan

Efter ett alldeles för tidigt uppvaknande...ljudet av klubba som mötte klubba i Landgrenshallen kl 09:00 imorse vad det skönt att få komma hem och njuta av en riktig söndagsbrunch. Vi festade loss på apelsinjuice, ägg, havregrynsgröt med jordgubbar och äppelmos, rökt korv och (givetvis) riskakor. Försök själv göra en god brunch till en allergiker får ni se hur lätt det är!! Kiviks längtan apelsin/mandarin/äpple är även den lätt godaste frukostjuicen nu!
  

Så nu har jag roat mig med att baka en kaka till min käre, medan han står och gör middagsburritos! Hittade en tortillamix för allergiker..få se hur den smakar... Eftermiddagen ska tillbringas i soffan med de här små sötnosarna (och så väl jag behövde dessa slappa asociala dagar!!)


Sen ska vi till Marie som fyller år, därav mitt kakbak... Avslutar med en bild på stans snyggaste skål-slickare...


Later my dears
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0