Som man bäddar får man också ligga

(...och de jag ligger med får bädda, men det hör kanske inte hit?)

Klart är dock att dagens kost: plusmenykäk med extra korv på Vraket, ett paket russin, scones, kaffe, mackor med messmör och en hel bytta glass har börjat göra att jag känner mig lite uppsvälld. Jag gissar att jag kommer att ha ont i magen när jag vaknar imorgon, men det var det värt.

Imorgon tänkte jag inta Sundsvallo igen, för några timmars föreläsning. Kan nog bli skoj hoppas jag, vi läser faktiskt en riktigt intressant kurs nu med 2orna.

Och om det är riktigt, riktigt fint väder imorn tänkte jag ha grand premiere på mitt nya snygga långa linne, alldeles jätteklarblått och superfräscht. I så fall kommer jag att tvingas lägga upp dagens-outfit-bild... Egentligen skulle jag ha gjort de nu också... När s.k. modebloggare lägger upp bilder från hemmamys har de konstigt nog alltid nytvättat hår, fluffiga tofflor och gärna en rosa mysdress i plysch. Fejk fejk fejk skriker Fröken R, så där ser man för fan inte ut när man myser! När JAG myser (som nu) har jag på mig tubsockar (gräsligt fula), kärlekens Bauerbrallor (grå mjukisar med Gällivarehäng), kärlekens "björnfitta" vilket är en grå Peak-"hellyhansen" och ett lagomt otvättat hår. Smink är bannlyst. Detta var även dagens outfit för att gå på ICA och handla, och jag inser att jag är ett halvt steg från total neddräggning. Men comfort first my dears, en sann skönhet behöver inte göra sig till för att lysa!!

Nu kriminalserie på Tv4+, sen nattanatta in the bed. Klem og kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0