Sista bästa

Jag dementerar. En av mina all-time highs visas på Tv4 nu. Kill Bill 2.
Och vad gör det att jag har dem på DVD. Att jag har sett dem sisådär en 15 gånger.
Jag ser dem igen. Och igen. Och igen...

Andra rullar som bufflar sig in på min topplista är

The Boondock Saints
Reservoir Dogs
Trainspotting
Gudfadern (originellt nog)
The Usual Suspects
Life of Brian
Snatch
Lock Stock and two Smoking Barrels
Scarface

Bland de mer överskattade produktionerna höjer jag ett varningens finger för

Pulp Fiction (I just don't like it)
Fargo
Matrix-trilogin

Visa mig din videohylla och jag skall säga dig vem du är.
I min videohylla står nästan uteslutande inspelade episoder av Doktorn kan komma.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Erica

det är skrämmande hur många filmer på din lista som överensstämmer med markus lista..!!!

2009-04-24 @ 23:14:18
Postat av: KateWellings

Det är en klok och duktig man du skaffat dig Erica ;)

2009-04-25 @ 00:13:28
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0