Så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter

Ja så känns det idag efter att ha jobbat häcken ur led i dryga 10 timmar utan rast... Fy vad vi var tärda där på slutet...tur att det bara är påsk en gång om året. Ikväll blir det slöa på hög nivå, har redan hunnit somna i soffan en gång sen jag kom hem...

Lunchen imorn ska intas på Rutiga med Frippa och Jessica som båda är hemma på byn! Superkul att uppdatera lite skvaller med dessa två sköna damer, stan har blivit lite tråkigare sen de försvann :)

Dock är jag väldigt besviken på påskvädret... påsken är för mig en försmak av sommaren, då allt är gult, soligt och ljust. i år har jag inte ens fått ta in påskris...nej jag har ingen riktig påskstämning i år må jag säga. Kanske blir bättre, men då måste faktiskt dimman och regnet försvinna. Fast shit the same, om en vecka lämnar jag den här regniga hålan för Sälen - kan bli hur grymt som helst!!

I'll be back - nu TV + soffa = sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0