Reklam Reklam!!

Ja det är sant. Jag tänker promota här på katewellings.blogg.se. Skäms på mig. Jag kan dock stilla era brydda hjärnor med att jag inte har fått ett sponsorkontrakt. Jag skulle aldrig acceptera att få pengar för att göra ingenting... Eller skulle jag? Intresserade företag kan i alla fall ta kontakt, så ska jag fundera på saken.

Igår fyllde ju min fader år som sagt, och eftersom han är min far så ville han inte ha någon fest eller uppvaktning. Vi rymmer snart till Åland, men i väntan på det rymde vi ända till Njurunda. Lörudden och det ack så mys-pittoreska Dingesjö Wärdshus fick äran att ha oss som gäster. Och vilken god mat de hade. Fläskfilé (nöff nöff igen...) med klyftisar, grönt och pepparsås. Jag gillar inte variation i kosten så särskilt mycket...





Det finns folk som säger att min moder och jag är lika. No shit Sherlock.

Även att jag skulle kunna tänka mig ett sommarhus på Lörudden. Det är något visst med klippor och hav. Vackert så det svider i ögonen. Johan hittade "sin" båt, men vi lät bli att bli kriminella.






Finns det en fyr (även om den är liten) ska man klättra upp i den...

Sammanfattningsvis en jäkligt bra dag med de tre människor jag gillar mest i världen. God mat och fint väder, det behöver inte vara mer än så för att livet ska kännas helt klart värt. Tänk på det ni som jagar efter saker ni aldrig kan få. Man kommer långt med solsken och fläskfilé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0