Momsdjungeln...

Nu börjar det alltså bli så att mina vänner och vänners vänner ringer mig och vill ha hjälp med bokföring och avdrag i deklarationen, och jag känner mig inte så helt uppdaterad på det. Sitter därför och surfar runt för att fräscha upp hjärnan...få se om jag klurar ut nåt fiffigt!

Jag tror att eget bolag is the shit, kring dess man fyller 40 - dvs. efter barnledigheter och liknande kanske man skulle bli sugen på att bli sin egen? Känns inte som om det är aktuellt innan dess kanske? Men helt klart är det intressant, och det tilltalar mig verkligen att någon gång i fraamtiden bli min egen - arbeta åt och för mig själv. Mycket spännande det här, även om avdragen är en DJUNGEL!

Helena, kom och hjälp mig ;)

Dagens grattis går återigen till Lill-Sanna, idag lyckades hon ta körkort. Vad sägs om att ni andra Härntabor tar och lyckas med något ni också, så kanske ni belönas med ett grattis - som fr.o.m. nu ska bli en alldeles egen kategori på bloggen. Dagens andra grattis går givetvis till mig, MIUNs smartaste student by far!

Nu ska jag lägga ner El Bloggo för idag tror jag, auf wiedersehen!

(och vad kul att ni blir fler och fler - trodde uppgången efter yippies bloggtopp var tillfällig, men ni stannar kvar och ni förökar er. Woohoo - och då lottar jag inte ens ut pressysar...)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men åsa... ja lyckas ju med nåt varje dag... men inte får man nå grattis av dig inte... fyy faan...

2009-04-07 @ 22:18:18
URL: http://sannafro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men de är ju min favvo låt åsa, de ha de varit länge... :D

2009-04-07 @ 22:30:39
URL: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0