Just another tuesday morning

Skyar på himlen och lite lätt irritation i min hjärna.
Jag vet inte riktigt varför vissa saker gör mig irriterad, men jag antar att det blir som ett sandkorn i en mussla, saker som skaver och blir större. Som en blåsa på insidan av läppen som man inte kan låta bli att känna på med tungan ungefär.

Ikväll blir det i alla fall tårta, trevligt umgänge och relax - troligtvis precis vad jag behöver för att shapa upp mig. Har även en massa roliga förberedelser att se framemot, jag gillar verkligen att slaska ihop tårtor och annat skoj. Har dock inte bakat en egen tårta på ungeför 10 år, så vi får se om det gamla receptet sitter där det ska. För en bra hembakt tårta är ju ungefär 100 gånger godare än de köpta, jag kan inte komma ifrån det. Min mammas choklad- och jordgubbstårta for example, den kan man faktiskt döda för, den enda tårta som jag någonsin tagit tre bitar av. Återstår att se om min blir lika smaklig!

Hoppas eran dag blir bra, passa på att läsa ikapp er på KateWellings nu, medan det är molnigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0