Jäkla Erica!!

Min kompis Erica vet inte om det här ännu, men jag är riktigt riktigt sur på henne alltså!!

Såhär lyder historien: Mina kära föräldrar har aldrig med ett ord yppat att det är särskilt gulligt med småttingar, eller hintat nåt om att de tycker att det är dags för barnbarn. Skönt tycker jag - ingen press. Men så kommer Erica och hälsar på med den sötaste lilla 1,5-åringen på den här sidan ekvatorn, och helt plötsligt har jag på en och samma dag fått höra av båda mina föräldrar vad otoligt söt Viggo var. Så tack SÅ JÄVLA MYCKET Erica, nu har du väckt en massa konstiga idéer i mina föräldrars huvuden, att det ska komma såna där småttingar en vacker dag!!! Det här ska du få för sen! ;)

I övrigt en riktigt bra dag, solsken och fint,och jag hann till och med ett besök hos pappa på vedbacken på hemvägen. Det är lätt att leva vissa dagar.


Min fader och hans ved!


Världens tjusigaste kattpojke - Hans Höghet Prins Philip :)


Snö bort, pool fylld - NU tack!

Nu blir det lite sent-omsider-plugg tills sötnosen kommer från kneget! På menyn står fläskfilé, och ikväll ska vi bara vara på tumanhand och mysa i soffan. Gött värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0